DIESELGAS

Dual fuel systém

Principem funkce DieselGAS je míchání motorové nafty a plynem obohaceného vzduchu.

Vše spočívá v úpravě vozidla / stroje s dieselovým agregátem na duální pohon. Při běhu motoru v duálním pohonu dochází během spalování k vstřiku směsi motorové nafty a plynu (LPG / CNG).

K tomu je zapotřebí instalace systému, který umožní přesné dávkování LPG/CNG do sání naftového motoru a zároveň umožní specifickou korekci dávky nafty v závislosti na množství vstřiknutého plynu.

Tohoto je dosaženo vhodnou softwarovou emulací některých komponent naftového motoru.

Funkčnost

Princip je naprosto jednoduchý, určitá část paliva, v tomto případě motorová nafta je nahrazena plynem.

V případě provozu vozidla na duální pohon s využitím LPG je možné snížit dávku nafty až o 40%. Při využití CNG je možné nahradit až 60% nafty (v závislosti na typu motoru).

Spalování

Plyn působí při spalování jako katalyzátor, díky kterému se směs vznítí rychleji a dochází k efektivnějšímu hoření paliva.

Z toho vyplývá zvýšení výkonu motoru a tedy i nižší spotřeba paliva ve srovnání s provozem jen na motorovou naftu, ve srovnatelném zatížení a provozním režimu vozidla/stroje.

Vývoj

V Evropě se tento systém začal rozvíjet teprve nedávno.

Hlavním impulzem byla reakce na vysoké ceny pohonných hmot a tlak firem na úspory svých provozních nákladů.

Na ostatních kontinentech, hlavně v Serverní Americe se tohoto systému využívá i ve strojírenství, kde je možné snížit dávky nafty na pouhých 10% a z 90% ji nahradit plynem.

K realizaci přestavby využíváme mobilní servisní tým, který přestavbu provede přímo v místě provozu stroje/vozidla.

Odpadá tím drahý a komplikovaný převoz. Realizace

Na vaše dotazy Vám rádi odpovíme e-mailem info@gasperformance.cz nebo telefonicky: +420 776 071 321
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace