DIESELGAS CNG

Přestavba dieselových vozidel na CNG je založena na stejných principech jako je tomu u systému na LPG. Avšak při vstřikování CNG je možné dosáhnout o poznání větší záměny paliv, a tudíž docílit lepší úspory. Stejně jako u Dual systémů na LPG tak i u DualCNG se vstřikuje plyn do sacího systému dieselových vozidel. Následně dojde ke katalyzaci hoření což vede k lepšímu prohoření celé směsi ve válci, tím se zvýší výkon vozu a sníží emise - na toto reagují sondy ve výfukovém systému a sníží dávku vstřikované nafty, zároveň dochází i k vyznamnému snížení spotřeby AdBlue.

CNG je „CompresionNaturalGas“, jak je již z názvu patrné, jedná se o stlačený zemní plyn. Tudíž je skladován v silnostěnných lahvích o tlaku kolem 250-300 Barů. Z tohoto hlediska nestačí na tahač jedna nádrž např 200l jako u LPG, ale musí býti použito vícero nádrží, které jsou propojeny.
K přestavbě tahačů všech typů, používáme tzv. hnízda, do kterých jsou vsazeny standardně 4 ks tlakových lahví. S takovouto zástavbou pak tahač ujede cca 600 km na dualní pohon, poté musí dotankovat, vše je ovšem odvislé od terénu a druhu nákladu.

Galerie realizací

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace